banner di pagina

I magazzini di vestiti sò un locu chì ci piace à andà dopu à u travagliu è l'oziu, s'ellu ùn ci hè micca intenzione di cumprà cum'è per fà shopping;magazzini di vestiti tali apertu-price self-selezzione aperta merchandise lochi di vendita al dettaglio assai attrattiva à i clienti, ma dinù attrattu qualchi ladri à patronize, soprattuttu qualchi di i magazzini di vestiti più grande, perchè u magazinu robba più bè, scaffali pusatu più caòticu, u persunale ùn pò micca sempre tene un ochju nantu à ogni cliente;allora cumu per prevene u furtu di merchenzie.Un cliente, sta volta ci sarà un furtu di merchenzie;allora u magazinu di vestiti cumu per prevene u furtu?Quì vi insegneraghju uni pochi di trucchi, fate un ochju.

1. Rinfurzà e forze di sicurità.Ancu s'è u mudellu tradiziunale di l'omu à l'omu di l'effettu anti-furtu ùn hè micca grande, ma hà ancu un certu effettu, dopu à tuttu, a ghjente hè a paura di e persone, in più di u persunale di vendita di vestiti in a cunniscenza anti-furtu nantu à u. idea di rinfurzà, e cundizioni permette, allura vi ponu urganizà un persunale di prevenzione di perdita di sicurità siparati à l 'entrata à surviglianza pattuglia.

2. Installazione di specchiu anti-furtu.Per grandi magazzini di vestiti, l'usu di specchiu anti-furtu straneru largamente utilizatu à anti-furtu hè ancu assai bonu.U specchiu antifurtu usa principalmente u riflessu di u specchiu per espansione a perspettiva di u venditore per risolve e limitazioni di l'approcciu tradiziunale di l'omu à l'omu.Da u disignu scientificu di u specchiu anti-furtu hè generalmente stallatu in tutti l'anguli di a tenda, u staffu di vendita pò facilmente monitorà u scopu più grande di a situazione di u magazinu, accumpagnatu da a sicurità di a visualizazione di merchandise, a pattuglia di u persunale di vendita, in generale pò scuntrà u bisogni di robba di vestiti.

3. Installazione di surviglianza elettronica.Pudemu installà u monitoraghju elettronicu in l'entrata di a tenda è a tenda per prevene u furtu è a perdita di vestiti in a tenda;a realità di parechji casi mostra chì u layout appropritatu è a stallazione di surviglianza ilittronica per i grandi e picculi magazzini di vendita, hè una misura anti-furtu assai efficace.Ch'ella travaglia o micca, questu equipamentu di basa hè necessariu di stallà, perchè sti magazzini di vestiti ponu esse posti direttamente nantu à u screnu di u monitoru nantu à u muru di a tenda, ùn solu ponu vede a situazione in a tenda, l'ospiti ponu ancu osservà u so propiu. i muvimenti, ponu indirettu avè un effettu intimidante in certi persone chì anu una tendenza à arrubbari.

4. Stallazione di u dispusitivu anti-furtu di vestiti.Attualmente, certi grandi magazzini magazzini di vestiti più cumunimenti utilizati misure anti-furtu hè a stallazione di sistema anti-furtu, chì hè spessu riferitu com'è u dispusitivu anti-furtu commodità, basta à mette l'antenna di rilevazione anti-furtu à l'entrata è uscita di u magazinu, in a magazzini di vestiti merchenzie pusatu nantu à l'etichetta anti-furtu, se a merchenzie ùn hà micca pagatu, ùn hà micca passatu per u prucessu di decodificazione di demagnetizazione di l'etichetta currispondente di u cassiere, allora quandu passava per l'antenna di rilevazione anti-furtu di porta nantu à u etichetta anti-furtu nantu à a merchenzie serà rilevatu Per cusì attivate l'alarma, per avvisà prontamente u persunale per trattà cù u scopu di anti-furtu.U sopra hè i metudi cumuni anti-furtu di grandi magazzini di vestiti, spergu chì vi aiuterà.


Tempu di post: 20-oct-2022