banner di pagina

I vantaghji è i svantaghji di l'antenna antifurtu dissimulata

Per u pruduttu anti-furtu, a maiò parte di a ghjente cunnosci AM anti-furtu è radiofrequenza anti-furtu.Sti dui sò largamente usati in supermercati è i dispusitivi anti-furtu di vestiti, ma pochi pirsuni anu intesu parlà di un altru sistema anti-furtu dissimulatu antenna anti-furtu intarratu.

Hè unu di i sistemi anti-furtu AM.A frequenza utilizata hè ancu a frequenza di u sistema AM, 58KHz.U sistema anti-furtu intarratu hè una di e funzioni di rilevazione megliu in u sistema AM, cù un altu tassu di rilevazione è una funzione stabile.Ma hà ancu i so difetti.In vista di u fattu chì menu persone cunnosci di l'antenne anti-furtu intarrate dissimulate, oghje vi presentà i so vantaghji è i svantaghji.

1. Vantaghji

1. As mintuatu sopra, u tassu di dittizzioni è a funzione di u dispusitivu anti-furtu intarratu dissimulatu sò megliu.Mentre ùn ci hè micca prublema cù l'etichetta anti-furtu, u so tassu di rilevazione pò ghjunghje à 99,5%, è a so funzione anti-interferenza hè megliu cà u sonu ordinariu è magneticu L'equipaggiu deve esse forte è stabile in funzione.

2. Hè un dispusitivu anti-furtu dissimulatu sottu terra.Ùn pudete micca vede nantu à a vetrina.A so antenna hè stallata sottu terra.Certi magazzini ùn volenu micca i clienti per via di u posizionamentu high-end di i prudutti è u layout spaziale di a tenda.Se pudete vede l'antenna anti-furtu, u sistema intarratu pò risolve bè stu prublema.

3. A dissuasione anti-furtu hè forte.Certi ladri vedenu chì ùn ci hè micca un dispositivu antifurtu à a porta di a tenda, è l'etichetta hè relativamente dissimulata.Pensanu chì a tenda ùn hà micca un equipamentu anti-furtu, perch'elli s'arricordanu à arrubbari, ma sò esposti à a porta.A situazione di campà cù un latru serà un dissuasiu, è ancu dissuarà altre persone cù una mentalità di latru.

4. Ùn importa micca quantu hè grande a vostra tenda, pò esse anti-furtu in tutte e direzzione.Pò prevene u furtu da i buttreghi cù una longa distanza di porta.Pudete installà sin'à 99 antenne anti-furtu.L'antenna verticale sarà antiestetica.

2. Disadvantages

1. Alti requisiti per l'equipaggiu.Quandu si stallanu u dispusitivu anti-furtu intarratu, deve esse stallatu quandu a buttrega hè sempre rinnuvata.Perchè deve esse stallatu sottu à u pianu, deve esse stallatu prima di mette u pianu.Puderà ancu esse stallatu dopu à a decorazione, ma hè necessariu di rialzà u pavimentu o u pavimentu, perchè a stallazione hè più ingombrante è di tempu.

2. U prezzu hè più altu ch'è quellu di l'equipaggiu AM ordinariu.A funzione anti-furtu sotterranea hè bona è u prezzu hè naturalmente micca bassu.Se u bilanciu scontra a speranza è a qualità hè garantita, hè sempre una bona scelta per sceglie l'antenna antifurtu sotterranea acustica è magnetica.


Tempu di post: 31-dic-2021