banner di pagina

1. U cassiere hè facile à truvà, còmuda per degaussing / caccià unghie

2. Nisun dannu à u pruduttu

3. Ùn affetta micca l'apparenza

4. Ùn copre micca infurmazioni impurtanti nantu à e merchenzie o imballaggi

5. Ùn curvate micca l'etichetta (l'angolo deve esse più grande di 120 °)

A cumpagnia ricumanda chì l'etichette anti-furtu sò posti in un locu unificatu.Certi prudutti anu una etichetta anti-furtu integrata in u pruduttu quandu sò processati in a fabbrica.Hè ancu deve esse in un locu unificatu per facilità à u cashier per truvà u locu in una emergenza.

DuruTaginstallazione

Prima determinà a pusizione di l'etichetta nantu à u pruduttu, passa u chiovu currispundente fora da l'internu di u pruduttu, allineate u pirtusu di l'etichetta cù l'unghia, appughjà u chiovu di l'etichetta cù u to pollice finu à chì tutti l'unghie sò inseriti in u foru di l'etichetta. , è senterete un sonu "cuckling".

Tag durisò principalmente adattati per u scopu è u metudu di piazzamentu

I tags duri sò principarmenti appiicati à tessili cum'è vestiti è pantaloni, è sacchetti di pelle, scarpi è cappelli, etc.

a.Per i prudutti tessili, quant'è pussibule, i unghie è i buchi currispondenti deve esse inseriti à traversu i punti di u vestitu o di i buchi di u buttone, i pantaloni, per chì l'etichetta ùn hè micca solu attraente è ùn affetta micca l'accessori di i clienti.

b.Per l'articuli di coghju, i unghie anu da passà per u pirtusu di u buttone quantu pussibule per evità danni à a pelle.Per l'articuli di coghju senza buchi di u buttone, una fibbia di corda speciale pò esse usata per mette nantu à l'anellu di l'articuli di coghju, è poi chjappà una etichetta dura.

c.Per i prudutti di calzature, l'etichetta pò esse inchiodata à traversu u buttone di u buttone.Se ùn ci hè micca un buccu di buttone, pudete sceglie una etichetta dura speciale.

d.Per certi commodities specifichi, cum'è i scarpi di pelle, l'alcohol in bottiglia, i bicchieri, etc., pudete aduprà etichette spiciali o aduprate fibbie di corda per aghjunghje tag Hard per a prutezzione.In quantu à l'etichetta speciale, pudete dumandà à noi.

e.U piazzamentu dietichette durenantu à a merchenzie deve esse coherente, cusì chì e merchenzie sò pulite è belli nantu à u scaffale, è hè ancu cunvenutu per u cashier per piglià u segnu.

Nota: L'etichetta dura deve esse piazzata induve u chiovu di l'etichetta ùn dannu micca u pruduttu è hè cunvenutu per u cashier per truvà è caccià u chiovu.

Installazione di Hard Tag

Adesione esterna di etichette morbide

a.Deve esse appiccicatu à l'esternu di u pruduttu o di l'imballu di u produttu, nantu à una superficia liscia è pulita, mantenendu l'etichetta dritta, fate attenzione à u so aspettu, è ùn appiccicate micca l'etichetta molle nantu à u produttu o imballaggio induve sò stampati struzzioni impurtanti. , cum'è a cumpusizioni di u produttu, u Metudu d'utilizazione, u nome d'avvertimentu, a dimensione è u codice à barre, a data di produzzione, etc.;

b.Per i prudutti cù superfici curve, cum'è i cusmetichi in bottiglia, i vini è i detergenti, l'etichetti morbidi ponu esse direttamente appiccicati nantu à a superficia curva, ma l'attenzione deve esse pagata à a flatness è micca troppu grande curvatura di l'etichetta;

c.Per prevene u strappamentu illegale di l'etichetta, l'etichetta adopta un forte autoadesivo appiccicosu.Attentu à ùn appiccicà nantu à i marchi di coghju, perchè se l'etichetta hè sguassata per forza, a superficia di e merchenzie pò esse danatu;

d.Per i prudutti cù foglia di stagno o metallu, l'etichette morbide ùn ponu esse direttamente appiccicate nantu à elli, è una pusizioni ragiunate di attaccu pò esse truvata cù u detector di manu;

Adesione nascosta di etichette morbide

Per ghjucà megliu l'effettu anti-furtu, a tenda pò mette l'etichetta in a scatula di imballaggio di u produttu o di u produttu secondu e caratteristiche di u produttu, soprattuttu per chì u pruduttu sia aderitu à a pusizione unificata in a scatula di imballaggio quandu u pruduttu. hè trattatu in a fabbrica.

Tasso di appiccicazione di l'etichetta soft

Etichette più morbidi deve esse appiccicatu à e merchenzie cù perditi più serii, è à volte ancu re-sticking;per i merchenzie cù perdite più bassu, l'etichette morbide deve esse appiccicate menu o micca.In generale, a tarifa di l'etichettatura di merchenzie deve esse in u 30% di i prudutti nantu à i scaffali, ma a tenda pò capisce dinamicamente a tarifa di l'etichettatura secondu a situazione di gestione.


Tempu di Postu: Settembre-07-2021