banner di pagina

Cosa hè EAS?Cumu ghjucà un rolu protettivu?Quandu spedite in un grande centru cummerciale, avete mai scontru una situazione induve a porta tick in l'entrata?

False-Alarming-sistema-antenna-entrata

In a wikipedia, si dice chì a sorveglianza elettronica di l'articuli hè un metudu tecnologicu per prevene u furtu in i magazzini di vendita, u furtu di libri da e biblioteche o a rimozione di pruprietà da l'uffizii.I tags speciali sò fissati à a merchandise o à i libri.Queste tag sò sguassate o disattivate da i clerks quandu l'articulu hè cumpratu bè o verificatu.À l'uscita di a tenda, un sistema di rilevazione sona una alarme o altrimenti avvisa u persunale quandu sente tag attivi.Certi magazzini anu ancu sistemi di rilevazione à l'entrata di i bagni chì sonanu una alarma se qualchissia prova di piglià a merchandise impagata cun elli in u bagnu.Per i beni d'altu valore chì anu da esse manipulatu da i patroni, i clips di alarme cablati chjamati spider wrap ponu esse usatu invece di tags. Ci hè più introduzione nantu à EAS, se site interessatu in questu, solu google.

eas-hard-tag-anti-theft-tag

 

Ci hè dui tipi di EAS cumunimenti utilizati - Radio Frequency (RF) è Acousto magnetic (AM), è a diffarenza trà elli hè a frequenza à a quale operanu.Sta frequenza hè misurata in hertz.

I sistemi Acousto Magnetic operanu à 58 KHz, chì significa chì un signalu hè mandatu in impulsi o scoppi trà 50 è 90 volte à seconda mentre a Radio Frequency o RF opera à 8.2 MHz.

Ogni tipu di EAS hà benefizii, facennu certi sistemi più adattati per i cummercializatori specifichi cà l'altri.

Soluzione RFID

L'EAS hè un modu assai efficace di prutezzione di e merchenzie contr'à u furtu.A chjave per selezziunà u sistema adattatu per u vostru puntu di vendita implica cunsiderà u tipu d'articuli venduti, u so valore, u layout fisicu di l'entrata è altre considerazioni cum'è qualsiasi aghjurnamentu futuru à RFID.


Tempu di post: 22-mar-2021