banner di pagina

Perchè ùn pudete micca arrubà da un Vending Machines Unmanned?

Avete mai utilizatu un vending machines senza pilota?In cunfrontu cù i primi vending machines unmanned, ùn ci sarà più vergogna di "paghendu ma senza merchenzie" per vending machines.With un novu tipu di vending machines unmanned, basta à scansà u codice di pagamentu è apre a porta, caccià e merchenzie, è chjude a porta di l'armadiu, è u sistema saldarà automaticamente u prezzu.

Ci hè 20 scatuli di latte, 20 buttigli di sucu, 25 lattine di caffè è 40 lattine di soda in l'armadiu, o più di 5 scatuli di tagliatelle istantanee è 10 sacchetti di torta.Quessi aghjunghjenu à un calculu approssimativu di sette o ottu centu yuan, ma u persunale di mantenimentu pò esse assicurati in grassu, lasciate u cabinet "gestite" sti beni.

Ci hè un modu per "ingannà" i vending machines senza equipaggiu è piglià a merchenzie da u cabinet liberamente?

newsljf (1)

distributori automatici senza pilota

Basta à piglià?Ogni merci hà una "carta d'identità"

Quandu pigliate e merchenzie da u picculu cabinet, truverete un bastone di l'etichetta nantu à l'articuli;attraversu a luce, l'etichetta pare avè una "antenna".Questa hè a "carta d'identità" per ogni articulu.

newsljf (2)

Merchenzie cù etichette RFID

L'etichetta hè chjamata RFID tag , è pudete sente per a prima volta, ma a tecnulugia RFID si prisenta assai prima in a nostra vita, cum'è a carta di l'autobus, a carta d'entrata, a carta di pranzu ... Tutti sò aduprate a tecnulugia RFID.

newsljf (3)

Bobina d'induzione in a carta

Un sistema RFID cumuni include un lettore, tag è sistema di applicazione.Ogni volta chì pigliate e merchenzie, u lettore RFID in l'armadiu manda un signalu di una frequenza specifica, è l'etichette nantu à ogni articulu ricevenu u segnu, alcune sò cunvertite in tag di attivazione di corrente DC, dopu l'etichetta rinvia u so infurmazione di dati propiu à u lettore, cumpletendu e statistiche di merchenzie.U sistema calcula u numeru ridottu di etichette è ampara ciò chì avete pigliatu.

Cù a diminuzione di u costu di u sistema RFID, stu metudu di ricunniscenza hè appiicatu à e merchenzie di vendita gradualmente.In cunfrontu cù a scansione di codice QR, RFID hà vantaghji evidenti: rapidità più veloce è operazione più simplice. Quandu u pagamentu, basta à mette tutte e merchenzie cù etichette di merci nantu à u lettore, u sistema pò identificà rapidamente tutte e merchenzie.Sè vo cumprà a ropa, pudete vede l'etichetta appiccicata nantu à a tela hè stampata cù l'antenna RFID.

newsljf (1)

Etichetta di vestiti cù logu RFID, circuitu internu visibile attraversu a luce

RFID hè rimpiazzà u codice QR cum'è un metudu di pagamentu più efficaci.Un saccu di culleghji è università utilizanu ancu stu tipu di metudu di pagamentu in a cantina, aduprendu a tavola cù l'etichetta RFID, u sistema identificanu u piattu cù un prezzu diversu direttamente quandu si stallanu, pò leghje rapidamente u prezzu di u pastu, realizà a liquidazione rapida.

newsljf (4)

Pone a piastra è stallà

I vending machines senza equipaggiu aumenteranu u vantaghju di RFID: ùn hè micca necessariu scansione di allineamentu manuale, sempre chì l'etichetta elettronica hè in u range di lettura, pò esse identificata rapidamente.


Tempu di Postu: Mar-10-2021