banner di pagina

Cù u sviluppu cuntinuu di l'industria grossista, u prezzu apertu è l'esperienza libera sò diventati una volta un metudu di shopping chì piace à a ghjente.In ogni casu, mentri i cummircianti furniscenu i clienti cù questa sperienza di shopping còmuda, a sicurità di u produttu hè ancu un prublema impurtante chì disturba i cummercianti.A causa di un spaziu cummerciale cumpletu è apertu, a perdita di merchenzie hè inevitabbile.In particulare, certi prudutti chjuchi è raffinati sò spessu micca di pocu valore.

Di fronte à stu prublema spinosa, duvemu attente è trattà bè.Se ùn hè micca trattatu, affettarà direttamente a sopravvivenza di una tenda.Si sente un pocu esageratu?In fatti, ùn hè micca esageratu.Per un pruduttu, avete bisognu di vende trè o ancu più per cumpensà a perdita.

Per affruntà stu prublema, a prima cosa chì i cummercianti di solitu pensanu hè di installà u monitoraghju, ma u monitoraghju hè solu un strumentu per truvà prublemi dopu, è ùn pò micca esse processatu in u tempu.Perchè dopu à tuttu, ùn ci hè micca tanta forza è energia per fighjà constantemente à u screnu di monitoraghju per vede quale cliente hà u prublema.Pò esse cercatu solu dopu, ma i beni sò stati persi à questu tempu.

A suluzione attuale hè di installà un sistema di rilevazione elettronica di u produttu EAS.Stu pruduttu hè sensibile à u tempu.Se un pruduttu instabilitu passa per u canali di rilevazione di a porta, pò esse avvisatu à tempu per ricurdà à u venditore di a tenda.

Attualmente, ci sò principarmenti dui tipi di supermercati porte anti-furtu chì sò largamente usati in u mercatu.Unu hè a frequenza 8.2Mhz (cumunemente cunnisciuta cum'è SISTEMA RF), è l'altru hè a 58khz (SISTEMA AM).Allora chì frequenza hè megliu?Comu sceglie ?

1. À u livellu tecnicu, a maiò parte di e porte RF usanu attualmente segnali imitanti, mentre chì e porte AM usanu tecnulugia di trasmissione digitale.Dunque, i cancelli AM sò relativamente più precisi in u ricunniscenza di u signale, è l'equipaggiu ùn hè micca suscettibile à l'interferenza da altri signali indipendenti.A stabilità di l'equipaggiu hè megliu.

2. Detectà a larghezza di u canali, u mantenimentu attuale efficace di a porta RF hè l'etichetta duru 90cm-120cm etichetta dura 120-200cm, l'intervallu di rilevazione di a porta AM etichetta molle 110-180cm, l'etichetta dura 140-280cm, relativamente parlante, l'AM rilevazione di porta L'intervallu deve esse più largu, è a stallazione di u centru cummerciale si senti più largu.

3. Tipi di fornituri di mantenimentu.A causa di u principiu di funziunamentu di u sistema RF, i tag RF sò facilmente interferiti è protetti da u corpu umanu, stagnola, metallu è altri signali, risultatu in fallimentu di eseguisce funzioni di mantenimentu nantu à i prudutti di stu tipu di materiale.Relativamente parlante, l'equipaggiu hè assai megliu, ancu nantu à i prudutti fatti di stagnola è altri materiali, pò ancu ghjucà un rolu in a prevenzione di u furtu.

4. In termini di prezzu, per via di l'applicazione prima di l'equipaggiu RF, u prezzu hè più bassu di quellu di l'equipaggiu AM.Tuttavia, cù a migliione cuntinuu è u sviluppu rapidu di l'equipaggiu AM in l'ultimi anni, u costu hè diminuitu gradualmente, è a distanza di prezzu attuale trà i dui equipaghji hè in diminuzione gradualmente.

Effettu di visualizazione 5.Appearance è materiale.A causa di certi prublemi di l'equipaggiu RF, ci sò menu è menu pruduttori chì investenu in a ricerca è u sviluppu di l'equipaggiu RF.L'equipaggiu RF hà menu spaziu per u sviluppu cà l'equipaggiu AM in quantu à l'innuvazione di u produttu o a ricerca è u sviluppu.

Antenna di sicurezza AM


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021